gözen
ne
demek?

09 Ocak, 2010 / 19:31
Masamda öylece duran o iki kağıda ve üzerlerinde yazanlara bakmadım uzun süre. Durdular, bakmadım, durdular, bakmadım... Şarkılar değişti, yüzümün şekli değişti, giysilerim değişti, bardaklar birikti bazen, hava değişti... Düşündüklerim değişti. Ben değiştim.

Sonra baktım kağıtlara. Odamda deniz yok zannederken ben, birbirlerini kıvırıp kıvırıp güzel gemilere çevirmişlerdi. Üzerlerinde yazılı şeyler hep olmaları gereken yerlere denk gelmişlerdi. Bense, dokunduğum kağıtları oldukları gibi kabul edip saklamıştım kitaplığımın en güzel yerlerinde. Ulaşmak için iki büklüm olduğum, ya da kolum acıyana kadar uzanmak zorunda olduğum yerler... Düşündüm. Nerelerde olduğum gibi kaldığımı tahmin etmeye çalıştım. Her rafta farklı bir şeye büründürüldüğümü fark ettiğimde ise, ne bir gemi vardı masamda ne de elime alıp kendimi anlatacağım bir kağıt...