gözen
ne
demek?

11 Kasım, 2009 / 03:45
Bazen, her zaman dinlediğiniz şarkılar size normal halinden daha hızlı ya da yavaş gelir mi? Bana çok olur. Öyle zamanlarda dinlemeyip kendim mırıldanmayı tercih ediyorum. Gözümü kapatıp elime bir kalem alıyorum. Kağıt kendiliğinden geliyor. Çizmeye başlıyorum. Önce gözler, gözler hep en önce zaten. Sonra gülüş kesinlikle. Hemen gözlerin arkasından gelir. Çünkü gözlerin seni gördüğü an hemen aşağıda gülüş olsun istersin. Hepsi sana ait olsun diye küçük ayrıntılara girip olmayacak şeyler de eklersin çizdiklerine. Olmayan fakat olmasını istediğin şeyler...

Şarkının nakaratına geldiğinde de ellerini çizersin mutlaka. İstediğin yere koyarsın onları. Kontrol etmek güzeldir. Dün minibüste giderken mesela; şoförün direksiyonu uygun gördüğü şekilde kırmasıyla sağa sola savruldukça, kontrolü ele almanın insana nasıl bir güç nasıl bir özgüven verdiğini bir kez daha fark ettim. Sonra çizdiğim o resimler geldi aklıma, şarkıyı kapattım. Hemen arkamdaki cama gözlerimle çizdim yine gözleri, gülüşü ve elleri. Mırıldandığımı ise; kimse duymadı.