gözen
ne
demek?

07 Nisan, 2009 / 05:14
Ben, Onlar, Do ve Tik Tak
Sesleri duymuştum. Geldikleri yöne doğru koşmuş olabilirim. Günler geçmiş olabilir sonra her şarkının son notasıyla... Yelkovan sırf dönmeye söz verdiği için dönmüş olabilir. Bense ona verdiğim her sözü yerine getirmek için kan revan içinde kalmış olabilirim. Aslında bu kadar büyük değil zamana hapsolan ve kendilerinden yine zamanın kendisini kullanarak bahsettiren bu eylemler. Hiç büyük değiller.

Uyandım, etrafıma baktım dün yaptığım ve yarın yine yapacağım gibi. Her gün gibiydi. Kokumu benden alanlar hakkında düşünüyordum. Bilinçli ya da bilinçsiz... Kırmızısı varken, krem rengi olduğu için kullanılmayan çarşaftı onlar. Ya da ben onlar için öyleydim. Fakat, bir aralık olduğu kesindi.

Açtım gözlerimi, dans ettim. Yerine göre davrandım. Her dansımın adı "merhaba" idi. Fakat çalan müzikler selamlaşmayı bilmiyorlardı.