gözen
ne
demek?

26 Ağustos, 2008 / 03:52
Çekirdek
Şimdi çıktım yeni bir filmden. Ne ben o filmde oynamış biriyim ne de içinden çıktığım salon o filmin galasına ev sahipliği yaptı. İşte bu yüzden, filmin nasıl başladığını, nasıl geliştiğini ve nasıl bittiğini, bekleneni karşılayıp karşılamadığını soran insanlar yok çevremde. Zaten sorsalar da cevaplayabilir miyim bilmiyorum. Şu an düşündüğüm tek şey korkarım ki; çok fazla karpuz yediğim. Ne yapabilirim? Düşünemiyorken başka şeyleri, düşünmeye zorlarsam sonuç feci oluyor. Bunu gerçekten istemezsiniz. Siz, evet. İstemezsiniz. Belki bencil bir koçum, belki bunu kabul da ediyorum ama hala bazen etrafımdakileri de düşünebiliyorum. Mesela, annemle kardeşim uyanmasın diye kulaklıkla dinliyorum şu an müziğimi. Ne mi dinliyorum?

Yumeji's Theme - In The Mood For Love (Hemen yukardaki "mp3 çalar" dan dinleyebilirsiniz)

Neyse, her şeyi boşverelim. "Birazcık yalnızlık"a 1 gün kaldı. Çarşamba günü öğle saatlerinden itibaren; aynı şehirde benimle küs bir babam olduğunu kendime (zorla da olsa) unutturarak, ta-ma-men yalnız olduğumu düşüneceğim. Saçma ve komik mi? Acizlik mi? Basit mi? Ne basit değil ki?

Düşünsene; hayat bile yemek gibi. Az yesen doymazsın, fazla yersen de zarar.

Etiketler: