gözen
ne
demek?

18 Haziran, 2008 / 16:22
16
Kafama naylon geçirmiş gibiyim. Hiç bir yönü net göremiyorum. Bu manzara beni derinden etkilerken yapabildiğim tek şey zihnimi daha da bulandırmak. Kendime eksi yönünü yaklaştırmam gereken nesnelerin artı yönlerini tutup çekiyorum.

Dünyada imkansız ne varsa hepsi benim ilgi alanımda. Kendi kendime oyunlar oynamaktan bıkmadım. Bir çırpıda hazırladığım planlarımın içine gün geçtikçe daha da batıyorum ve sonra öyle bir noktaya varıyorum ki; elimi uzatsam da notların arasındaki "1" numaralı kağıda yetişemiyorum. Onu ne yok edebiliyorum, ne değiştirebiliyorum. Okey taşlarından, yamuk bir şekilde inşa edilmiş gökdelen gibi oluyorum en sonunda. Ne ayakta kalsam bir işe yarıyorum ne yıkılsam... Üstelik yıkılırken çıkardığım o yersiz gürültü de cabası...

Etiketler: