gözen
ne
demek?

16 Mayıs, 2008 / 06:05
su içmiyorum saatlerdir,
hayal de kurmuyorum üstelik.
uyumaya karar verdiğim an üşüşecekler başıma
biliyorum.
sırasız, tutarsız, ölçüsüz
kendini bilmez hayallerim...

11.2007

***

bir oyun gibi geliyor her olay
bir oyun
ya da ne bileyim
bir yarış.
güzel güzel giyinip bir yenisine başlıyorsun her yenilginin sonunda
yetmiyor ki kazandıkların
ellerinden alındıkça içini kazıyan duyguların
azımsandıkça başarıların...

05.2007

***

elini tut,
kendi elini.
kendi gözlerine bak hadi aynalarda cesaretin varsa
ya da
bir kart at kendine
yen kendini hilelerle
bile bile
göz göre göre...

04.2006

***

Yürü.
Elinde iki günlük bir simit,
bir ömürlük hüzünler...

2006

***

gülüşmeler var
gözardı etmek imkansız.
bir deli yaşıyor bu odada,
kulaklarından mantar panoma asılmış...
bazı kelimeleri var
gerçekten amansız.

2006

***

ben hemen bir çiçek dikip,
büyütmeliyim.
onu kendime verip,
bir adım atmalıyım diğer yaşlarıma.
çiçek vermeliyim kendime,
sonra o çiçeğe söz verip büyümeliyim.

2005

***





Etiketler: