gözen
ne
demek?

15 Nisan, 2008 / 06:18
Yansıma
Dün makyaj yaparken şunu fark ettim: İnsan aynaya bakınca, içinde bir diyalog başlıyor. O an, yanında bulunan herhangi biri ile bir diyalog içinde bile olsa, kendi içindekini cevapsız bırakamıyor. Dışarıda konuşulan konu, elektrik faturasıdır mesela, ya da sınıftaki her hangi bir kızın zayıf olduğu halde kilo verme çabasıdır. Fakat o an, yani aynadan sana bakan gözlere bakarken asla susup da faturadan bahsedilmiyor. İşte tam o noktada konular birbirine giriyor, ağızdan çıkan bir sonraki cümle de "sonra... ııı, ne diyecektim ben, unuttum ! " oluyor.

Tüm bunları düşündükten sonra kibar kibar konuştum içimle, içimde. Aynı anda öyle anlayışlı ve anlayışsız ki... Başının yan taraflarında, birbiriyle kıyasıya mücadeleye girmiş birer şeytan ve melek olan bir insan gibi ortasında kaldım her şeyin. Makyaj ve ayna iyi şeyler deyip çıktım, gittim.

Etiketler: