gözen
ne
demek?

17 Mart, 2008 / 03:17
then it fell apart
Bazen hiç hatırlamıyorum nerelerde eksilip nerelerde arttığımı. Bana sorulan soruların altında hep bir şeyler aramak zorunda mıyım bilmiyorum. Bana çarpıp geçen bütün olayları, temasımızın ardından yakmak istiyorum bugünlerde. Ben nasıl bir insan oldum ki, her cama kafamı yaslayıp hayallerin güzelliğine ve pişmanlıklarımın çirkinliğine dalıp dalıp gidiyorum sürekli? Sınırsız mutluluklar yaşabileceğimi düşünerek haksız çıkacağımı bildiğim halde; nedir bu dünyadan sonsuz beklentilerim? Kendi kendilerini yok etmeliler. Ellerime almak istediğimde gelmemeliler ya da. Ben onları ne zaman çağırsam yanımdalar çünkü, istisnasız benimleler. Hiç reddetmezler, şarkıların en sevdiğim yerlerinde göz göze geliriz hatta.

Bu şehirde çalan bütün hüzünlü şarkılar bir kaç notasını bana yolluyor her gün. Bankta oturuyorum bense. Yapacak çok şeyim var ve hepsinin bir listesini çıkarıyorum usulca. Listenin ne başı var ne de sonu... Bütün mumlarımı yakmışım. Hepsi dökülüp ellerimin üstünde donmuş. Karanlık; soğuk bir havayı çağrıştırmamış bu yüzden, yakmış ellerimle yoğurduğum günlerimi. "Gidiyorum" demiş demiş durmuşum bozuk plak gibi. Kendi etrafımda dönmüşüm hep. Öyle aşınmışki yüzeyim; hissetmemeye başlamışım bir süre sonra. Ben, bensiz kalmışım. Şunu hep unutmuşum;

I. tekil şahıs olmadan, II. tekil şahıs olamaz.

Şimdi ise iyiliğin, masumluğun, saflığın simgesi olan sahte gülüşler çevrelemiş her yeri. Adın; bir kaş çatışınla şeytana çıkınca, kahkaha da atsan kötünün en kötüsüsün sen.

Masada oturuyorum. Kalemim, kağıdım ve her ne kadar herkes tarafından sakız yapılmış bir söylem de olsa "hayal kırıklıklarım"...

Etiketler: , ,