gözen
ne
demek?

13 Mart, 2008 / 02:31
érémizqi'den
iyi hissediyorum.
yazayım.
yazdım.
(:
gelişini hatırlıyorum..
toplantıyı..
sonra; farklı farklı anlar geliyor aklıma seninle ilgili..
seninle buca'da $eßoist'e bakır arandığımız zaman.. sizin evde yayın yaptığımız gece ve ertesi sabah ne alakaysa beterboy'u cebinden aramamız.. Aydın'a gelip "zor" söyleyemeyişim.. Takside çalan kudurr kudur.. o iki çocuk tabiiğ.. nasıl unutulur¿
aydın'dan yurda geldiğin gece bavullarınla seni almıştık mehmet'le.. ufak bi cafede "abiiii" li muhabbetimiz..
kavgamız.. sana istanbul'dan veda edişim..
"darkred bye!"
sonra seni alsancakta bir yerde tekrar bulmam.. kırmızı saçların, ve bir o kadar kırmızı burnun.. hastaydın, elinde mendilin.. aramızda kaçırdığımız zamanlar..
saçın kırmızı mıydı siyah mıydı? ayh kırmızı olsun siyah burun benzetmesi için yerine başkasını bulamıycam çok çişim var zaten..
biz nasıl başladık..
hayret verici..
ve sen..
nasıl da kazandın izmir'i..
aynı okul..
inanılmaz geliyor her şey geri dönüp baktığımda..
ve bu gün bu kadar güzel türk kahvesi yapıyorsam, sana inat senden daha çok köpüklü yapıcam diye uğraştığımdandır..

üff... seni seviyorum be kızım.. bana atar yapmadığın sürece sorun yok.. evleneBiLebilirim seninle.. boştasın nede olsa :}

"İrem Ezgi Işık'tan Gözen Ayten Palaz'a"
"érémízqí'den qözéqén X'e"
":*"

Etiketler: , , , , ,