gözen
ne
demek?

29 Mart, 2008 / 04:41
O Gün
Ağladığım bir zaman gel. Ne için ağladığım önemli değil. Yanağımdan yaşlar dökülürken kucağıma, sen bir şeyler anlatıyor ol bana. Yavaş yavaş unutayım hatta ağlama sebebimi. Hiç susma, anlatmaya devam et. Ellerini kollarını kullan ama anlatırken, heyecanlı heyecanlı anlat. Gelişin planlanmış gibi olsun. Benden öncesinden bahsetme sakın. Benden sonrasından da asla bahsetme. Neler olacağını az çok tahmin ediyor olduğum bir zaman olacak kesin. Dile getirme asla. Beklentilerinden veya beklentilerimden bahset mesela. Bizim için en güvenli olacak yerlerden, dünyalardan bahset. Açık olan kapılardan bahset. Kapalı olanları nasıl açtığından, ellerim sana dokunduğunda hissettiklerinden ve saçlarımın çirkinliğinin bana yakıştığından bahset. Bana; benden bahset, lütfen.

Unutmak istemiyorum beni oluşturan hiç bir hücremi artık.

Etiketler: