gözen
ne
demek?

19 Mart, 2008 / 05:38
Cevapsız
Ellerimdeki çiçekleri verecek biri ararken ben yolda karşıma yaşlı bir adam çıktı. Yüzüne bakmadım. Zaten bakmayı hiç istemedim. Soluk alıp verişinin durgun ve isteksiz havasından anladım yaşlı olduğunu. Belki de; henüz yaşamadığım yılları yaşamış olduğunu bilmek rahatlatmıştı beni. Yapacağım yanlışların; onun tarafından yapılmış olması, yalnızlığımı unutturuyordu bana. Ayrıca; yanlışlar yapmanın kaçınılmaz olduğunu da... Sonra birden çiçeklerimin hepsi soldu. Bu o kadar hızlı oldu ki; önüme baktığımda, adamın cansız bedeni ile karşılaştım. Yerde öylece yatıyordu. Zaman birden geçmişti. Ama ben, çiçeklerimi kime vereceğimi düşündüğüm için bunu fark etmemiştim.

Çiçeklerim benim tek derdim. Onların solmadan birine verilmesi gerektiği fikrini bana kim, ne, hangi film, hangi kitap ya da hangi rüyam aşıladı bilmiyorum. Zaman geçiyor ben onların yapraklarıyla oyalanırken. Solduklarında hemen gidip yenilerini alıyorum. Yola çıkıyorum. Sonra bir bakıyorum ki; herkes büyümüş. Yeni bir yaşlı adam karşımda. Yeni hatalar, yeni pişmanlıklar, yeni yara izleri...

Tüm bunların arasında bana diyorsun ki; "Her şey nasıl böyle mükemmel peki? Bunun bir sebebi olmalı..."

Mükemmel olan nedir? Eğer gerçekten bir mükemmellik varsa ortada; o, bu yaşadığım bozuk plak mıdır?

Bunu, bahsettiğin mükkemmelliği ortaya çıkaran mükemmel'e bir sormanı istiyorum.

Etiketler: