gözen
ne
demek?

14 Şubat, 2008 / 20:34
so bare is my heart
Öyle bir rüya gördüm ki; aslında yaşadıklarım bir rüyaymış da o rüya gerçekmiş gibi hissediyorum şu an. Bana bu rüyayı gördüren etken! Her neysen gel ve bir daha gitme yalvarırım. Hiç bir şey yoktu aslında ortada. Sabaha kadar müzik dinledim, bir şeyler okudum durdum. Ardından, yatmaya karar verdim ve her gün yaptığım gibi, gittim yorganımı ve yastığımı aldım geldim öbür odadan. Soğuk çünkü, yatamam orda. Konu bu değil. Dişlerimi fırçaladım, aynada yüzüme baktım. Biraz konuştum sanırım, evet. Kendimle tartıştım biraz, küçük harfle. Vakit epey geçti çünkü. Yan tarafımızdaki ekmek fırınından oldukça yüksek desibelde sesler geliyordu, doğru. Bağırsam da bir şey olmazdı. Kimse rahatsız olmazdı. Fakat ben olurdum. Zaten anlamıyor musun? Duymak istemiyorum bazen özeleştirilerimin yankılarını. Yoksa, üst katmış, saat beşmiş, ekmekler güzel kokuyormuş, hayat güzel-miş... Ahahah, bahaneler...

Size de oluyor mu? Fonda çalan şarkı hızlanınca sanki benim de hızlanmam gerekiyor. Şarkı bitmeden bitmeli yazılar... Şey oluyor bir de; yolda yürürken, arkadan gelen arabaların beni öldürmek için tutulmuş birer kiralık katil barındırabileceği hissi kaplıyor içimi. Arabaları üzerime süreceklermiş gibi hissediyorum. Hemen başka bir arabanın oraya kaçıyorum ki, gelmesinler üzerime. Hani kaza olur, masraf çıkar. Tam bu noktada, ülkedeki ekonomik krizin boyutlarını görebiliyoruz aslında. Yahu biri beni öldürmek istese ne umrunda olur ki?

Rüya diyorduk. Ahh! Keşke anlatabilsem, kelimelere dökebilsem... Bu rüyayı unutmayacağım, unutamayacağım. Hakkında tek bir şey söylemek istiyorum yalnızca;

kiss me baby one more time

ahahahah.

Etiketler: , , ,