gözen
ne
demek?

02 Şubat, 2008 / 02:28
Fake
Yaptığım yemekleri önce kendim beğenmeliyim diyorum ve beğeneceğim yemekler yapıyorum. Hepsini yemiyorum ama bu aralar. Orada dursunlar. İstesem hepsini çöpe atabilir, yenilerini yapabilirim. Hatta yenilerini yapmayıp, başkalarına yaptırabilirim. Bu hiç normlara uygun olmaz. Zaten normlara da hiç bir şey uymaz. Normlar kendilerini ne zannediyorlar hiç anlamıyorum. Benim yemeklerimden, yemeklerimi yemeyişimden ve onları atıp yenilerini yaptırışımdan normlara ne?

Gömleklerim beyaz oldukları için hemen kirlenirler diyemiyorum çünkü onları giymiyorum bile. Renklerini hiç bilmiyorum. Dolabımda bile değiller zaten, nerede olduklarını bilmiyorum. Of tanrım, çok ama çok yoruldum. Bunu göremiyor musun? Düşman oldu ayakabımın bağcıkları bile bana. Güvenlerini kaybettim. Mahallenin çocukları garip garip bakıyorlar ben geçerken, bugün farkettim. Fark ediyorlar mı dersin hatalarımı? Aman boşver, umrumda da değil.

Denize düştü küpem dün. Ondan önceki gün müydü ki acaba, tam hatırlamıyorum. Rüyaydı sanırım bu, denizi henüz görmemiş olabilirim hayatımda. Neyse, konu bu değil. Küpe diyordum. Kaybettim. Ama hiç önemsemiyorum biliyor musun? Çünkü ben hep küpeleri tek alırım. Çift almam. Eğer çift almış olsaydım kendimi toparlayamayabilirdim. Tek kalmasına dayanamazdım. Şimdi ise, o küpenin teki olanlardan bihaber.

Etiketler: