gözen
ne
demek?

28 Ocak, 2008 / 07:18
Körebe
Fikir Atölyesi'nin başlattığı, sevgili oky nin de alıp bana fırlattığı zincire halka eklemek için buradayım. Yolda yürürken yerde gördüğüm parayı alıp, hiç etrafına bakmadan yola devam etmek gibi bir hisle yaklaşıyorum şu an klavyeye. Ya da şey gibi, küçükken pilli bir tren alınmıştı bana, kocaman salon kadar demiryolu vardı onun. Paketinden hızlı, vahşi ve sevinçten delirmiş bir şekilde çıkarırken onu hissettiklerim... Hani biraz sevinçli ama biraz da ne yaptığını bilmez bir eda... Konuya dönelim.

Konu 1: İşte bunlar, bakalım kaç tanesi gerçek olacak

- hanım hanımcık, bütün günlük ve yıllık planları tam bir öğretmen olmak
- Beth Gibbons ile birlikte mysterons söylemek, did you really want diye bağırmak,
- 51'i anmadan bir düz okey oynamak,
- yorganımı yere atmadan bir gece geçirmek,
- matematikten zevk almak,
- "bende para var yahu ısmarlarım ben hepinize" diyebilmek ahahahsh,
- ojeyi ilk seferde düzgün sürmek,
- karnıyarık yemeğini patlıcanlarıyla birlikte yemek,
- Büyüyünce Zuhal Olcay kadar güzel olmak,
- Çin seddinde bisiklet binmek. (Bu maddenin Fikir Atölyesi'nin maddeleri içerisinde olduğunu yemin ediyorum şimdi gördüm ahahahsh. tarih 29 Ocak 2008, saat: 21:25)

Konu 2: Yapmayı neden beklediğimi bilmediklerim

- deli gibi her yere ilan asıp özel ders camiasına bomba gibi düşmek,
- ne pahasına olursa olsun bershka'daki elbiseyi almak,
- gözlerimi kapatıp ağzımı açmak,
- babama, orta üçte, öğretmenim olduğu yıllarda yani, vatanaşlık yazılısının cevap anahtarını bulduğumu söylemek,
- work and travel ile ilgilenmek,
- tango kursuna yazılmak,
- telefonumu şarja takmak

Konu 3: Bir daha dünyaya gelsem ve seçme şansım olsa... Fantazi ya işte.

Tüm dünyanın bir çok açıdan hayran olduğu bir kadın yazar olmayı seçerdim sanırım. Fakat ölmeden önce ya delirirdim ya birini delirtirdim, kesinlikle. Bunu isterdim. Koç burcu olmamın da bunda etkisi var tabi; "BEN" duygusu.


Evet şimdi sobelediklerim; Tersköşe, 029ur, ttku, dilök ve krotayfa.

Buyrunuz.

Etiketler: , , ,