gözen
ne
demek?

24 Ocak, 2008 / 04:35
all for nothing
Bir kağıdı yırtıp ikiye ayırdılar. İki tarafın birbirine uymadığını söylediler. Öyle kalsaydı olmazdı dediler. Olmasın dedim, tekrar yapıştıralım dedim, olmadı. Olamazdı. Hiç ayrılmamış gibi olamazdı o iki parça.

Ben şimdi, nerede ve kiminle beraber olursam olayım; bazen alıp başımı gidiyorum. Beynim uhu arıyor hala bir yerlerde. Bant arıyor... Ya da zamanı geri çevirmeye çalışıyor.

Söylediği kelimelerin kimse tarafından duyulmaması insan için çok kötü bir şey.

Yediğim bir şeyler midemin yanmasına sebep oluyor. Çocuk bak, göründüğüm gibi değilim. Göründüğün gibi olmadığından dolayı bunu anladığını düşünüyorum. Başlık atamadığım yazılarımın konusu olman nasıl hissettiriyor bana anlatır mısın? Cevap şeklinde ama, mektuplarıma. Zarfın ağzını kapatmıyorum bilerek. Yapıştırmıyorum. Özgürce yürüdüklerini zannediyor cümlelerim, oysa bir metre karla kaplı bir tarlada bir öğretmenin; arkasından gelen öğrencileri için açtığı yol misali bir yol çiziyorum onlara. Gidecekleri yeri biliyorum, nasıl gitmeleri gerektiğini sonra... Fakat sen kapat zarfı yollamadan önce. O kadar unutkanım ki, zarfı açarken okumayı unutabilirim inan.

Günüme hak verip geçmişimi özlüyorum. Dayanılmaz bir çelişki bu ve nefes aldırmayacak boyutlara geliyor bazen.

Gidelim lütfen.

Etiketler: