gözen
ne
demek?

31 Aralık, 2007 / 15:14
Hazırım
güzelce giyindim,
süslendim.
saçlarımı boyadım.
giysilerimi özenle seçtim.
hazırdım.
ayakkabılarımı giydim ve
paltomu almadan çıktım yola.

ellerimde hediyeler vardı
karşımdakilere verilecek.
verdim de.
sevindim, mutlu oldum.
gülümsedim bana gülümseyen gözlere.

fakat neydi ki arada sıkışıp kalan?
"güzellikleri bir güzel yaşamama engel olan..?
neredesin?
nasıl bir şey olduğunu bir anlayabilsem düşeceğim peşine." dedim,
fısıldadım,
kimse duymadı.
düşündüm.
kimse anlamadı.

hayır,
öyle sandım.

yeni yeni pencereler açıyorum güneş girsin diye içeri.
daha çeşitli yönlerden açıyorum ki hepsini
güneşin her yönünü tadabileyim...

güveniyorum hislerime.
alıyorum elime hepsini,
ölçüp biçiyorum tek tek.
ben ve kalbim bir tek.

gezip görüp değerlendirmeliyim.
bir başka şehri değil fakat,
kendi şehirlerimi.

Etiketler: , , , , ,