gözen
ne
demek?

17 Ekim, 2007 / 18:01
Whisper, wonderful
Geliyorum, gidiyorum, geliyorum, gidiyorum, geliyorum, gidiyorum, geliyorum, gidiyorum, geliyorum. Yatıyor, uyuyorum. Gözlerim yanıyor ama uykusuzluktan. Uyumuyor muyum, neden yanıyor gözlerim diye kimseye sormuyorum ama, nedenini bilmiyorum da, merak da ediyorum ama yok, sormuyorum. Acıkıyorum. Makarna ya da sosis yemiyorum. Yemek yemek istemiyorum aslında ama yiyoruz nitekim. Ne yiyorum ki bu aralar cidden? Bilmiyorum.

En yakınımdakiler bilmez ne nedir belki, sorun bu olabilir aslında. Uzaktan gelen bakışlar anlar bazen ne geçirdiğini kafandan, utanırsın acaba çok mu ortada zihnin imgeleri diye. Sonra çayından ya da sıcak çikolatandan bir yudum alırsın ve dersin olduğu aklına gelir. Çantaya doldurursun ufak ufak masaya serdiklerini. Telefondur, ders programıdır, ne bileyim, cüzdandır.

Anne ne yapıyorsun ki acaba şu an? Baba, sen ya da. Arayayım. Çok sıkkınım ama söylemeyeceğim telefonda. Ne yediğimi soracaksınız biriniz, henüz yemedim yiyeceğim birazdan diyeceğim. Aman ha üşütme diyeceksiniz. Tamam diyeceğim. Hoşça kal yavrum diyeceksiniz. Sen de diyeceğim, öptüm hadi...

Fakat her şeyi geçtim, bu Macbeth; hani şu Banquo'ın arkadaşı. Haftaya damgasını vurmadı değil.

Etiketler: , , ,