gözen
ne
demek?

10 Mart, 2007 / 03:13
Doğal
Değişiklik iyi gelir diye düşündüm ve saçlarımı kısacık kestirdim. Yoğun kıvamlı düşüncelerim de saçlarımla birlikte kuaförün zemininde kalsın istedim ama olmadı. Hiçbir şey dğeişmedi bende, sadece saçlarım değişti. Nasıl mı oldu? Değişik. Alışmak lazım. Fotoğrafım olsa görürdünüz diyemeyeceğim çünkü kendime ait fotoğraf koymuyorum buraya pek. Uygun olmuyor.

Ha bir de kuyruğum var. Bir ara onun fotoğrafını çekip koyabilirim. Çok umrunuzda ya!

Anneannem rüyama giriyor sık sık. "Ölümden sonraki bir kaç hafta öyle olur" diyorlar insanlar. Doğal. Ama ben korkuyorum. Ölüm ile ilgili her şeyden korkuyorum. Elimde değil.

Bugün bir şey düşündüm minibüsle tüpçünün önünden geçerken. Tüpçü aynı zamanda su da satıyordu, damacanalar falan. Dikkat ettim de tüpçüler hep aynı zamanda damacana işine girmişler. Bir alaka kuramadım.

Bir de; minibüslerde hep şöyle oluyor, bilirsiniz.. Biri biner minibüse, ve bir bakarsınız şoförle gayet samimi bir şekilde konuşmaya başlarlar. Hatta ön koltuktakini de tanıyordur. Para vermez. İneceği yere kadar yüksek sesle konuşur, ve "hade abii hayırlı işler" der ve iner. Ha bir de şey yapar bu insanlar; minibüsün para işlerini üstlenirler. Çok ilginç gibi geliyor bana ama aslında hiç de ilginç değil.

Şimdi rüya görmeden uyumak istiyorum.

Etiketler: , , ,