gözen
ne
demek?

27 Ocak, 2007 / 18:22
Zaman
Bitti 2. sınıfın ilk dönemi. Zaman çok hızlı geçiyor ve sinirimi bozuyor. Yapmam gereken bir çok şeyin kaldığını düşünmeme sebep oluyor. Eksik hissediyorum, kötü. Hiç ağlamıyorum, aksine çok gülüyorum bu aralar. Ders çalışıyordum, bitti sınavlar artık çalışmıyorum. Evet, sınava çalışmayı son ana bırakanlardanım ne yazık ki. Derste de dinliyorum ama, öyle uyumam. Hem zaten bizim okuldaki sıralar uyumaya elverişli sıralar değil. Uyumam için yatak olmalı, öyle otururken zor. İnsanın ayakları uyuşuyor.

Havalar çok güzel, ne güzel. Sanmayın ki bu hoşuma gidiyor. Her şey gerektiği gibi olmalı, kış kış gibi olmalı yaz yaz gibi. Kalın giyinmeye, soğuktan donmaya razıyım. Hava normale dönsün.

Biraz öksürüyorum. Geçmiyor bir türlü. Kavgalar artık beni çok üzmüyor. Ya da germiyor. Son zamanlarda, son aylarda büyüdüğümü hissetmeye başladım. Büyüyorum, artık kocaman oluyorum. "Eşşek kadar!"

Belki akıllanırım, belki deliririm, belki bıkarım, belki susarım, belki koşarım, belki gülerim, belki gider, belki gelirim... Yarın ne olacağı o kadar önemliyken onun hakkında hiç bir bilgiye sahip olamamak size de biraz koymuyor mu..?

Etiketler: , ,