gözen
ne
demek?

18 Ocak, 2007 / 17:03
konektin' piipıl
Eksik kalmamalıyım tanrım eksik kalmamalıyım.

1. Nefret ettiğim bir özelliğim var. Pek çaktırmasam da, ya da en azından ben pek çaktırmadığımı düşünsem de; çok kıskanç biriyim. Not, giysi, iltifat... Bunlar ve bunlara benzeyen daha bir çok dünyevi şeyi çok kıskanırım. İçten içe deliririm. Kıskanç olduğum düşünülmüyordur herhalde ya, sanmam. Dışa vurmam çünkü, içimde yaşarım onu. Hırslandırır beni. Ama çok kötü bir özellik, biliyorum.

2. Çağdaş gibi, ben de birinin yemek yediği bir tabaktan yemek yemekten tiksinirim. Bu herkes olabilir. Ağıza dayayarak su içilen bir şişeden su içemem, bir bardaktan biri bir şey içmişse, ben de içmeden önce (eğer o bardaktan içmeye mecbursam) o kişinin içtiği yerden içmemeye özen gösteririm. Elimde değil.

3. İnsanların dış görünüşlerine çok önem veririm. Ama giysi olarak özellikle. Temiz mi? Kırışık mı? Uyumlu mu? En önemlisi ise; ter kokuyor mu? Ter kokan insanlardan direk soğurum.

4. Okeyde 51 bilmeyenlere sinir olurum. Onlarla hiç okey oynayasım gelmez.

5. Tatil için Kuşadası'na gidenlere ve Kuşadası'na da sinir olurum. Denizi çok pis ve hep öyle kalacak!

6. Genel olarak benimle hiç uyuşmuyor gibi görünse de dışarıdan; ileriyi düşündüğüm zaman kendimi hep klasik bir görünüm içerisinde hayal ederim. Siyah etek-ceket takımlar, siyah şık bir çift ayakkabı, elimde çantam, toplu bir saç... Neden zihnimde bu konuyla ilgili bu tarz imgelerim var bilmiyorum.

Şimdilik bu kadar.

Sıradan;
tersköşe.

Sonra;
yemek sulu karpuza bayılan ttku.

ahdıusha 029.

civcik remedios.

keditasmasi.kom

Etiketler: , , , , ,