gözen
ne
demek?

17 Ocak, 2007 / 03:10
Doktor; Korkuyorum..
Başlarda adından hiç bir şey anlamadığım dersten bugün finalim var.
Adı: Tür. İng. Tüm. Bilg.
Çok varsayımda bulundum bu dersin adı hakkında. Sonunda yardımsever bir arkadaşım (ki hepsi yardımsever(!) onların) dedi ki; "o dersin adı Türkçe İngilizce Tümce Bilgisi". Hmm dedim. Oysa ben daha ilgi çekici, daha farklı ne bileyim daha yaratıcı bir isim beklemiştim. Garip bir ders adıydı. Bu yüzden ben de ilginç ders konuları bekliyordum. Ama yine hayal kırıklığı, yine hüsran... Dersin konuları bildiğimiz dilbilgisiydi. Hem de ne sadece Türkçe ne sadece İngilizce. İkisi bir arada. Hoca sınavda sorduğunda ikisini birden soruyor. Diyor ki mesela; how we construct reciprocal sentences in Turkish and in English? Briefly explain and give examples.

Bugün yine bu sorularla başbaşayım saat 11:00 ile 12:20 arasında.

Etiketler: , , , ,