gözen
ne
demek?

02 Aralık, 2006 / 19:11
tüm'e varım!
Öyle eşitsizlikler var ki, önüme geliyor kimi zaman. Ağlamak yahut birilerini afedersin eşek sudan gelinceye kadar dövmek istiyorum. Nasıl bir dünyada yaşıyoruz ki, sürekli bir yerlerden sorun fışkırıyor. Nasıl bir ülkede yaşıyoruz'u geçtim artık zaten. Ülkemize söyleyecek laf kalmadı neredeyse.. Gerçi ben burada bir takım şeyleri, insanları, kanunları, olanları, bitenleri eleştirmişim ne yazar..? Kimim ki? Dalga geçmiyorum, cidden ben kimim ki? Şu dünyadan eksilsem, arkamdan ağlayacak bir top insan olur belki. Onun dışında ne değişir? Hiçbir şey.
Dışardan bakıldığında her şey bir düzen içerisinde gibi görünüyor. Kapalı kapılar arkasında neler oluyor, kimler kimlere neler diyor kimse bilmez. Herkesi ve her şeyi dışarıdan gördüğümüz gibi eleştiririz. O şekilde yargılara varmaya bayılırız. Dinlemeden dinletmeye çalışırız. Ve konuşturmadan konuşmaya...
Liseye giden kızlarımız erkeklerimiz.. İşe gidip gelen memurlarımız.. Çocuklar.. Bebekler.. İnsanlar! Çok ağlayasım var, hep ağlayasım var. Hüzünlü şarkılar dinleyip dinleyip de bu isteğimi dürtesim var.
Her şeye lanet edesim var. Paraya, eve, parke yerlere, hazır mutfaklara.. Şu anda gözümden akan yaşa..

Etiketler: , , , ,