gözen
ne
demek?

05 Ekim, 2006 / 19:14
Ne Halim Var?
Dil öğrenim kuramları adlı, oldukça kafa yorucu dersten çıktığımda almam gereken bir kitap listem olduğu ve henüz para çekmemiş olduğum aklıma geldi. Gittim okulun içindeki bankamatiğe; "üzgünüz, bu bankamatikten.." vs.. Sövdüm, ve Heykeldekine gittim. Önümde 10 kişi.. Bekledim, paramı çektim. Gidip kitaplarımı aldım. Dönerken eczaneye uğradım yine evhamıma yenik düşüp. Neden? Çünkü dün, bir boğuşma esnasında bilekliğimin paslanmış çıt çıtı bileğimi çizdi biraz ve kanadı hafif bir çizgi halinde. Ama sonuçta paslıydı çıt çıt ve ben tetanoz aşısı olmayan bir insanım. Evham evham evham! İçim içimi yedi. Kolonya ile yıkadım yaramı. Gittim eczaneye, sordum; "eğer yarına kadar etrafında mor ya da kırmızı bir bere oluşursa aşı yaptırın" dedi. "Peki." dedim.

Bugün yine içim rahat etmedi işte ve tekrar bir başka eczaneye gittim, olayı anlattım. "İçinizin rahat etmesi için isterseniz gidin tetanoz aşısı yaptırın sağlık ocağında" dedi ve kararımı verdim. Yarın gidip sağlık ocağında tetanoz aşısı yaptıracağım. İster korkak densin, ister "gözen biraz fazla evhamlısın" densin. Umrumda değil. Zaten içim sıkılmakta an be an. Neden bilmiyorum. Bir de bunun üstüne sürdürülemeyen bir evlilikte çekilen acılara ortak olmaktayım elimde olmadan ya da birilerinin elinde olmadan. Evet bunu kimse istemiyor, biliyorum ama gözyaşlarının ya da girilen depresyonların uçlarının bana dokunduğu bal gibi bilinmekte. Düşünecek çok şeyim var yine. Otursam, dökülecek çok kelimem ve gözyaşım var gözardı ettiğim. Edilecek çok küfürüm var, havada kaybolup gitmeyi bekleyen çığlıklarım ya da huzur huzur diye içten içe inleyen bir ruhum..
Sanki görünen ben değilim de.. Hani kola içiyorsam o an, aslında uyuyorum. Anlatamıyorum ya mesela şu an. Aslında öyle bir anlatıyorum ki..