gözen
ne
demek?

16 Eylül, 2006 / 13:14
Yarasın!
Muz likörü ile sprite içtiniz mi hiç? Bardağın 1/4'üne muz likörü, geri kalan kısmına da sprite koyup tadına baktınız mı? Eğer cevap hayır ise bir an evvel deneyin. Biraz şekerli olur, yakar içerken. Ama zaten likör sevenler bilecektir ki o yanma kaçınılmazdır. Ben çok içki içen, çok likör içen, hatta likör içmeden duramayan birisi gibi görünmüş olabilirim şu an ama hiç alakası yok. Evet muz likörü ile sprite ı çok severim. Ama bir bardaktan fazla içmem. İçemem yani. Öyle seviyorum ben. Ama yanımdakiler içsin, ne güzel. O tadı seven bir kaç kişi görünce mutlu oluyorum. Hem bir de güzel kokar, oh mis gibi. Geçende, iki dayım ve o muz likörü+sprite keyfi yaptık gece yarısı. İçtikçe sohbet tatlandı. Bir de likörle sprite ı dondurma dolabına koymuştuk içmeden önce. Ama nasıl soğuk.. Neyse. Bir de şey var, İzmir'de içileceği zaman biradan sonra akla gelen iki karışım: Beyaz şarap+tang ya da beyaz şarap+gazoz. Ben ikincisini daha çok severim. Onda, midem bulanmamışsa 2-3 bardak içerim. Malesef öyle bir midem var ki, hiç dayanmaz. Ve şu dünyada en nefret ettiğim şeylerden biri kusmak, diğeri içkiden kusmak. Sonra bir de şey öğrendim. o da fena değildi, gerçi fazla içmedim ama olsun. Hoş bir içimi vardı. Brendi+kola. Tesadüfen tattım onu. Küçük dayılarımdan bir tanesi içiyordu. Aaa bu ne dedim ve içtim. Meğer dayımın eşi çok severmiş o içkiyi. Hep içerlermiş evlenmeden önce. Sonra evlendiler. Buradan çıkarılacak sonuç; demekki brendi+kola kısmet açıyor, duyrulur. ahahaha. Neyse. Bir de şey içmiştim burada bir tanıdığımızın barında; bira ile bir tatlandırıcı. Bilmiyorum ne ama, şurup diyorlar. Biranın o hafif acı tadını alıyor. Çok güzel bir hale getiriyor. Damak tadı tabi, herkes sevmeyebilir ama benim cidden çok hoşuma gitmişti.
Yine de ne olursa olsun, hiç bir içki bana, İzmir'de kordonda midye yedikten sonra içtiğim limon suyu+bira karışımının tadını vermiyor. Havasından, suyundan, ortamından, sohbetindendir, bilirim.