gözen
ne
demek?

14 Eylül, 2006 / 11:29
-

Aynen böyle olmak lazım. Hayır derken diğerleri evet demek. Ayh çok sıkıldım derlerken, huaaa diyebilmek. Ve az önce konuştuk tutku ile; ayranımızı simidin ortasına koyup sıranın altındaki tozlu defterin üstüne koyabilmek.Bundan hiç bir şekilde, bir gram dahi olsa tiksinmemek. Sonra çaktırmadan koparıp koparıp yan ağızla yemek onu. Aman yarabbi, ne tattır o.. Neyse. Hiç kimsenin dediğini yapmak istemiyorum bu aralar. Yediğim şeyin bulaşığını yıkamak istemiyorum, şuraya git'deki şuraya'ya gitmek istemiyorum. Güler yüzlü olmak da istemiyorum. Gelen geçene hello demek istemiyorum. Lazanya yemek istiyorum mesela. Ahh ah. Geçende şey oldu; banyoda düşüyordum. Çok kötü bir duygu, tamyıkanıyorum, mis gibi, oh. Saçımı şampuanlıyorum falan, kokuyor ne güzel. Huzurluyum. Sonra ayak bileğimden biri tutup çekti sanki, benim o sularda yüzmem gerek demedim ama. Sabun konan yerin üstünde tutma yeri gibi bir yer varya adı ne bilmiyorum, ben genelde ya tutunurum oraya ya da lif asarım. Neyse, oraya tutundum ve düşmedim lif askısı(?) sağolsun. Mesela orası başka bir şeyse, mesela neyse? Sadece tutunma yeriyse, ben oraya lif askısı demek istiyorum. Ama eğer orası gerçekten lif askısıysa da tutunma yeri demek istiyorum. Şu an, hemen şimdi midye yemek istiyorum. Alsancak'ta olmak istiyorum. Saçını herkes topladıysa, sıcaktan ölsem bile saçımı salmak istiyorum. Kimsenin konuşmadığı bir ortamda avazım çıktığı kadar bağırmak ya da, herkesin düz takla attığı bir yerde, her ne kadar yapamıyor olsam da ters takla atmak istiyorum. Benim koşmam gerek falan değil. Pilav yapmak da istiyorum. Aşka da inanırım, o şarkıyı zaten hiç sevmem.
Aslında karnım çok aç ve şu an önce karnımı doyurmak istiyorum. Sonra karşı bara gidip, nolur akşamları artık "I just called to say I love you.." çalmayın demek istiyorum. Sokağımızdan her gece 12 de geçen bej rengi, o çok meşgul köpekle oturup dertleşmek istiyorum.
"Her gece nedir bu telaşın?"
demek istiyorum.
"Çizgilere basıyor musun yürürken?"
diye sormak da istiyorum.
"Neden ıslık çaldığımda diğer köpekler gibi dönüp bana bakmıyorsun?"