gözen
ne
demek?

22 Ağustos, 2006 / 20:54
Sesimi Duyan Var mı?
Başım çatlayacak ağlamaktan. 2 gün görseydim hiç olmazsa 2 gün..
Baba beni hiç anlamıyorsun. Anlayamayacaksın. O kadar kötüyüm ki, içim.. Off. Neye ağladığımı bilmiyorum. Kimse bana destek olmuyor gibi hissediyorum. Ağızlardan çıkan her kelime binbir çeşit olsa bile aynı geliyor kulağıma. Birilerinden kaçmak istiyorum ama kimden bilmiyorum. Ne yapmalıyım bilmiyorum. Kimse beni gerçekten dinlemiyor artık. Ne istiyorlarsa istiyorlar, alıp gidiyorlar. Bende kalan gözyaşlarım oluyor. Anne ve baba kelimelerini bir cümle içerisinde kullanamayalı aylar oluyor. Boşluk gibi bu aylar. Saplandıkça saplanıyor sanki. Off, ellerim kilitli. Acıyor içim acıyor yemin ederim.
Neyin cezasını çekiyorum?
Anlasın biri artık lütfen,
lütfen biri yardım etsin,
çok kötüyüm,
gerçekten.