gözen
ne
demek?

02 Ağustos, 2006 / 02:55
Hua!
Şimdi ben, yatıyorum gece, uyuyacağım umarım bugün diyorum içimden ve koyuyorum başımı bir güzel. Sonra bir süre geçiyor, bir rehavet... Kalkıyorum, su içiyorum kana kana derler ya aynen öyle. Sonra arkası geliyor tabi; bir bardak daha içiyorum. Gelip yatıyorum tekrar. Bir süre geçiyor; bu sefer tuvalet derdi.. Neyse diyorum, kalkıp gidiyorum. Sonra gelip "bu sefer uyuyacağım" deyip yatıyorum. Bir süre geçiyor, sıcak basıyor.

Afakanlar basıyor.. Fenalık geliyor. Kötü oluyorum. Kapıya daha yakın olan yatağı çıkarıyorum yatağımın altından, ona uzanıyorum. Bu sefer de boynum tututalacak ayol, kapatıp kendi yatağıma geçiyorum ve demin anlattığım hikaye en baştan yeniden...

Böyle böyle yaşayıp giderken, bir konuşma, bir karar. Süper süper! İzmir'e gidiyorum. 4-5 gün de olsa, o çok sevdiğim şehire gidiyorum cuma günü. Mutluyum, ne hoş ne hoş.

Babamın bir tanıdığının abisinin dershanesinde bir iş imkanı.. Hem de bölümümle ilgili alakalı. Tekrar; süper ayol!

Darısı başına şekerim.
Kimin?
Bu yazıyı okuyan herkesin. Ah ah :)