gözen
ne
demek?

14 Ağustos, 2006 / 22:57
Detay
Arkamdan kapkaçcı takip ediyor hissine kapıldım yine yürürken. Bugün yine aynı insandım, diğer günlerden ekstra bir fark göstermeyen. Her gün, "bu gece erken yatacağım" deyip de yine geç saatleri bulan ve ondan sonra "bu saatten sonra saat kaçta yatarsam yatayım aynı şey" deyip güneşi doğuran ben.. Tkıntılarım arasında boğulduğum gibi bir düşünce ile yaşayışımı çok da anormal görmüyorum bu normal(!) dünyada aslında. Mesela ben, halının kenarı katlanık kalsa (bu arada katlanık denir ya hani halk arasında, katlanmış değil katlanık.) rahatsız olurum. Şöyle düşünürüm; "onu düzeltmezsem kötü bir şey olacak". Sonra kalkıp düzeltirim. Ya da tabağımda bir şey bırakınca, istediğim olmayacak diye endişelenirim. Batıl ,inanç değil ama, hepsini kendim uyduruyorum. Gayet yaratıcı saçmalıklar bunlar.

Bir de şey oluyor hep, kafamda 1-2 tane tel toka unutup da yatıyorum. Ama hiç batmıyor onlar gece, ilginç.. Sabah farkediyorum, çıkarıp toka kutuma koyuyorum.

Bu aralar rüyalarımı gün içerisinde hiç olmadık bir zamanda hatırlıyorum. Mesela, telefon mu gördüm rüyamda, telefoncunun önünden geçerken şekilleniyor gözümde. Aaa diyorum ben rüyamda telefon gördüm. Hmm, ilginç diyor yanımdaki, yürüyoruz.