gözen
ne
demek?

26 Ağustos, 2006 / 04:39
Belediye

Şimdi saat 04:35. İnsanlar uyuyor, huzur içinde ya da değil. Sessiz bir çevre. Gecenin bu saatinin olağan çıkarımları bunlar tabi. Ben de bugün yola çıkacağım için, hazırlıklarımı yapıyordum gayet sessiz, içimden şarkı mırıldana mırıldana.. "Şu işleri bitirip de yatayım hemen" diye düşünüyordum. İşler bitti, valiz hazır. Giysiler ütülendi, yerleştirildi. Bir duş alayım dedim, malumunuz hava sıcak. Girdim çıktım, her şey yolunda. Saçlarımı taradım, ördüm rahat uyuyayım, hem de sabah kalktığımda açayım, dalgalı olsun falan diye. Neyse çok derine inmeyelim. Tam yatacağım, etrafa bakıyorum bir eksik kaldı mı diye, tam o anda;

lağn lağn lağn lağn!

Yolda büyük bir gürültü ve bende eş zamanlı olarak büyük bir irkilme.. Pencereden dışarıya baktım, meğer belediyemiz (ah canım canım) yolları yıkıyor. Ama araç nasıl gürültülü, nasıl.. Hala çalışıyor, şu an o ses eşliğinde dökülüyor bu kelimeler. Evet, ne mutlu bana ki; uykum kaçtı, başıma ağrı girdi, saat 5 oldu, hala uyuyamadım.

Böyle efendim, şikayetçiyim ama yukarıdaki numarayı aramadım. Kendimi tutup aramadım, valla.