gözen
ne
demek?

30 Temmuz, 2006 / 16:06
Yan gel
Uyku uykuyu getiriyor galiba gerçekten. Biraz fazla uyuduğumu düşünüyorum. Uyku düzenimi bir yola sokayım diye dün hiç uyumadım. Sonra dedim hani hiç uyumadığımdan akşam erken gelir uykum, erken yatarım ve böylece dolayısıyla erken kalkarım ve düzene girmiş olur. Ama nafile.. Düşündüğüm gibi hiç uyumadım, bütün gün bir problem yok, sonra akşam izleyeyim diye karar kıldığım filmi izlerken bir uyku bastırdı aman tanrım.. Saat 9 muydu neydi, öyle bir şey. Neyse dedim uyuyayım, babam geldi uyandırdı sonra. Gidip yatağıma yattım, sabaha kadar uyudum yine, bu kısımda da bir problem yok. Saat 9 falan, uyandım. Gittim yüzümü yıkadım falan. Oh dedim planım işliyor. Sonra gece mesaj gelmiş onları okuyayım dedim, okurken de yatağa uzandım.

İşte!

Problem orada. "Yatağa tekrar uzanmam" Uyumuş kalmışım o kadar uykudan sonra. Nasıl oluyorsa..