gözen
ne
demek?

15 Temmuz, 2006 / 15:49
Umutla Dolu


Rock'n Coke'a gidemeyeceğimi yavaş yavaş beynime soktuğum şu zamanlar evdeyim. Evde pineklemekteyim. Pineklemek eylemini, her özelliğiyle, eksiksiz gerçekleştirmekteyim. Zaten herhangi bir beş dakika dahi bulsam bunun için kaçırmıyorum. Bu özelliğimi nasıl yenebilirim diye düşünürken, birden bir fikir geldi aklıma. Çalışmalıyım okul başlayana kadar. Hem para kazanmalıyım biraz, hem de vaktimi pineklemeyerek geçirmeliyim. Hem belki, kimbilir biraz fazla kazanırım da Rock'n Coke'a gider bir Placebo, bir Muse dinleme fırsatı yakalarım... Yine çok umutlanmamak gerek tabi, fiyatlar olmuş 100 ytl. Bir öğrenci için düşünüldüğünde gereğinden bayağı bir fazla. Bir umut artık...



Artık fazla irdelememek kararını verdim kendi kendime başımdan geçen olayları. Bak mesela artık kötü şeyleri değil de, olabilecek iyi şeyleri düşünüyorum. Umutlar besliyorum, yılmıyorum. Çalışıp oraya gideceğim diye düşünüyorum. Kendi kendimi gaza getirmekte üstüme yok zaten. Seviyorum ben ya boşver. Otobüslerde 3-4 numaraları, kestiğim karpuzların az çekirdekli çıkmasını, migroslara, gimalara girdiğinde yüzüme vuran serin havayı, cebime önceden koyup da unuttuğum ve çok ihtiyacım olduğunda bulduğum 5 ve 10 ytl leri, radyoda en sevdiğim şarkının çıkmasını, en sona en sevdiğim yemeği bırakmayı, posterleri, ceparan dan kontör gelmesini, valize her eşyamın sorunsuz sığmasını, rüzgarda uyumayı, telefona uzun süre bakmayıp da bakınca mesaj görmeyi vesaire vesaire..

Severim işte.