gözen
ne
demek?

27 Temmuz, 2006 / 05:37
".. hiç biri denize varabilmezmiş.."
Bu kadar duygusal olmayı hiç bir zaman yediremedim kendime. Derim bazen, ay balık burçlarını hiç sevmem, çok duygusal olurlar diye. Aslında o çok duygusal kişinin ta kendisiyim. İki lafa dayanamam, hemen gözlerim dolar. Hadi gözlerim dolsun derim yine dolar. Yine dolar..

Zamanla kaybettiğim şeylerin ne olduğu öğretiliyor yer yer. Kaybettiğim şeyler demek istemiyorum aslında, farklı farklı. Kaybettim belki bazen, kazandım bazen. Ya da kaybedildim. Bilerek ya da farketmeden.. Planlı ya da tesadüfen.

Hiç bir melodi bana eskiyi anımsatsın istemiyorum ama olanaksız galiba bu. Bir şarkıya dair bir kelime söylendiyse birlikte dinlenirken, bir şarkı söylendiyse hep bir ağızdan yollarda... Unutulmuyor o zaman. Kazınıyor beyine, kalbe.

Bensiz söylenen her şarkıya armağanım olsun gülümsediğim hatıralarım. Bile bile..