gözen
ne
demek?

23 Temmuz, 2006 / 04:29
ehh
sidebar-title

Bak bu kalmış ctrl+v'de. Bir an o kodların arasında öleceğim sandım. Geçti artık. Memnunum şu an bu ekranda olan herşeyden. Yorulmuşum sanki be, böyle bir şeye uzun süre kafa yormaya gelmiyor hiç beynim.

Bugün otururken yakın çevre ile dışarıda bir yerde, her yerde demirbaş olan boyacı çocuklar geldi küçük. Kimbilir daha kaç taneler dedim içimden. Giderek büyüyen iç içe dalgalar geldi gözümün önüne, dah kaç dedim daha kaç... Hiç bir şey yokmuş gibi gülmeye devam ederken hala düşünüyordum aslında kaç olabileceğini, çok olabileceğini. Gülerken aslında hiç de gülmüyordum belki.

Çok unutkanım bu aralar. Bodruma indik bugün Betül ile, hani ev tuttuk ya; oraya götürmek için acaba bir kaç şey bulabilir miyiz diye. Anahtarlar hala kotun cebinde sanırım. Ben onu kesin o cepte unuturum, sonra yıkanır o, makinada düşer. Ön yıkamada düşer hatta ve makina bozulur, ama nedenini bulamazlar vesaire vesaire.