gözen
ne
demek?

17 Temmuz, 2006 / 01:09
Ağlıyor musun?

Çok doluyum, dokunsan ağlarım derler ya aynen öyleyim. Böyle olayım, bunalımlara gireyim, hüzünlü yazılar yazayım istemiyorum ama elimde dğeil. Bir şey geliyor başıma, hop hemen batıyorum. Zaten meyyiliyim üzülmeye, hemen eğiliveriyor başım. Bu evde bir gün gülsem diğer gün ağlıyorum. Bir saat huzurlu iken diğer saat tam tersi... Tek bir laf edemiyorum ki, cevap veremiyorum ki. İçimde kalıyor hepsi. Bütün cümlelerim içimde kalıyor, hayallerimi yutup yutup atıyorum mideme. Sancı veriyor sonra bana hepsi birer birer.

Çalışmak istedim sadece, vakit geçirmek, vaktimi dolu, yararlı geçirmek istedim. Para kazanayım da sana olan yükümü hafifleteyim istedim. Çok mu istediğim? Ne var ki gidip bir yerlerde çalışsam, düzenli bir hayat kursam? Ne olur, ne zararı olur sana? İçimde kalıyor işte bu sorularım, sordurtmuyorsun hiçbirini. Konuşma fırsatı vermiyorsun karşındakine. Ne kadar adil ki bu? Of.

Sabaha kadar, sabah da akşama kadar hiç bir şey yapmadan oturmak istiyorum. Konuşmak istemiyorum, gülmek istemiyorum. Mutlu değilim burada, bu şekilde. Yapmak istediğim şeylere neden engel geliyor ya da neden yapmamak istediklerimi yapmaya zorlanıyorum? Böyle böyle mi büyüyeceğim? Benim verdiğim kararlar hep yanlış mı? Tecrübe... Her zaman lazım mı?

Ben 19 yaşımda mıyım?