gözen
ne
demek?

20 Haziran, 2006 / 22:28
Bu Sıralar Ben ve Bu Ülkedeki Nice Tek Ses İçin'ler
Çok canım sıkılıyor sanki. Memnun olamıyorum hiç tamamen, bir pürüz buluyorum mutlaka. Ama yine de çoğu zaman şanslı hissediyorum kendimi bir çok yönden. Of, çok garip biriyim bugünlerde. Çok garip bir kişiliğim. Kendimi sıkıp durmaktan başka bir şey yapmıyorum şöyle bir yukarıdan baktığımda. Ha, bir de müzik dinliyorum işte, yemek yiyorum, internet gezmeleri ve bir kaç okunan satır...

Susanna Tamaro'nun Tek Ses İçin adlı kitabını okuyorum bu aralar. Gözümden kaçmış olsa gerek bu kitap, ya da daha önce okuduysam da hatırlamıyorum. Çok güzel bir karışım var içinde. İlk anlatılan özellikle... Babasız büyüyen bir çocuğun gözünden dünya. O karanlık, bazı yerleri loş olan dünya... Anlamak gerekir o psikolojiyi.

Bir de şunu belirtmek istiyorum kitapla ilgili olarak;
arka kapağında "Tek Ses İçin, günümüze ters düşen, çağdışı, inanılması güç öyküleri içeriyor." denilmiş. Katılmıyorum, çünkü öyküler ülkemizde gayet de alışılagelmiş enstanteneler.