gözen
ne
demek?

05 Mayıs, 2006 / 22:57
3+1

Çok şey istedim ya zaten bu da olmasın. kaç kere üstüne düştüm, kaç kere uğraştım, ya da ne kabullenmesi zor olanı da kaç kere hayal kurdum ama bir yerde bir kaç kişi çıkıyor mutlaka onları yıkmakla görevlendirilmiş olarak... Fazla söyleyecek sözüm yok aslında şu an boğazımda tıkanıp kalıyor olanlar da, yutkunamıyorum böyle. Öfkem nefes aldırmıyor o kadar sinirliyim ki şu an bu yazı yazılırken ben tarafından.

Teker teker karşı koyun hadi,
yapın görevinizi.
Kork kork "başına bi iş gelir" felsefesini benimse bakalım...
Gelen böyle de gelir,
burada da gelir,
şu şekilde veya bu şekilde de gelir.

Yapılacak bir şey varsa; inanın her yerde yapılır. Bunu an-la-mı-yor-su-nuz!

O yurtta kalmak istemiyorum ben artık bunu kimse anlamadı, anlamayacak da.
Anlamayacak.
Ağlamak istiyorum.