gözen
ne
demek?

03 Ocak, 2006 / 20:07
temenni
nağme nağme gelmişsin ki
daimi bir ezgi.

uzağında insanlar kötü,
uzağında zaman ölü.

çığlıklar atsam aşsa, ulaşsa..
oyun olsa senin dışında her şey
dikkate almadan yaşasam hepsini.

almalarından korkuyorum biliyor musun..?
kolundan çekip götürmelerinden,
sözler sarfetmelerinden bile.
içimde duyduğum onlarca korkudan biri bu sadece.
sorunsuz olmak imkansız galiba bu yerlerde..

güldüğünü söyle sen.
gülmenle mutlu olmak yaşarken..
kana kana su içmek gibi
dilim damağım kurumuşken..

sadece benim gemim olsun gülüşlerin..
nereye gittiklerini bilmek
bana has olsun hepsinin..

dileğim sendin, sensin..
bitmeyeceksin.
bir gün gideceksen bile
önce öpeceksin.
beni,
ayrı bir yere hapsedeceksin.
kucağımda birleşmiş ellerimi tutma ama o zaman,
dönüp arkana hayal olacaksın o an..
bir yanım senle gelecek,
bilmeyeceksin.
gözyaşlarım akacak üzerlerine
kucağımda birleşmiş ellerimin..

benden gitmek kavramını tanımayacaksın sevgilim,
öğrenmeyeceksin.
yollarda yürürken ben ismini anacağım hep içimden
gülümseyeceğim.