gözen
ne
demek?

03 Ocak, 2006 / 20:11
2005'e Dair
bu yıl da biterken;
ben,
ne kadar sevdim?
ne kadar sevildim?
ne kadar çalıştım?
ne kadar hakettim?
ne kadar iyimserdim,
ya da ne kadar kötümser?
ne kadar haklıydım,
ne kadar haksızdım?
ne gördüm, neler gördüm?
ne yaptım kendim için,
geleceğim için,
beni sevenler için?
neler verdim neler aldım ben?
verdiklerimi haketmişler miydi?
aldıklarını hakettim mi?

sustum yer yer.
haklı mıydım?
konuşmalı mıydım?
konuşmalı mıydık..?

bitti bak 1 yıl daha...
geçti 1 yıl ömrümden.

düşününce gülümsetecek neler yaptım içinde?
ya da hatırlanınca gülümsetecek biri olabildim mi?
"iyiki tanımışım" dedirtebildim mi çevremdekilere?
boş boş mu geçirdim?
bilmiyor muyum bir şey hayata dair aslında?
boş mu yaşıyorum, boş mu geçti bu 1 yıl..?
zamanımı iyi bir şekilde kullandım mı?
tercihlerimi doğru yönde yaptım mı?
insan olabildim mi? hani şu hümanist olanlarından...
olunması gerekenlerden...

"ben" duygumu yenebildim mi?

güzel bir kaç anı.. topluluk anları. uğrunda dünyalar verilesi güzel bir kaç insan.. paylaşımlar. bir kaç yine bir kaç hep bir kaç... ortak bir ezgi.. dillerde aynı kelimeler. gözlerde aynı memnuniyet. "seviyorum seni" cümlesinin en içten bir şekilde söylendiği zaman dilimleri... eğlenmişiz.. kare kare anlar gözümde.. yukardaki soruların hiçbirine kendim cevap veremem. diyebileceğim kelimeler, kurabileceğim sınırlı her şeyin sınırlı olduğu gibi. tanıdığım herkese öyle çok değer verdim ki..

ve ben gemileri çok sevdim.
hep sevdim.

beni, hayatı, insanı seven herkese iyi yıllar dilerim sınırlı kelimelerimle...