gözen
ne
demek?

22 Kasım, 2005 / 15:57
herneysem işte


"Bil bundan sonra uzun olacağını.."

Tamam? Böyle işte. Bundan sonra böyle ben bundan sonra hep böyle olacağım. Beklentilerimin çoğunu elde eden bir Gözen içimde. Beklentilerinin çoğunu hakederek elde ettiğini düşünen bir Gözen belki de. Yazılarının her harfini, yürüyüşlerinin her adımını, yediğinin her lokmasını birine ithaf eden, bundan çekinmeyen biri.

Sesini duymak gibisi yok aslında. Kelimelerini bana sarfet diyesim geliyor bencilce. Biliyorum bunu evet bencilce. İtiraz etmiyorum, itiraz etme. Evet dediğime evet, hayır dediğime hayır dedirtmeye çalışan bir insan, bir sevgili değilim ben yapmaya çalıştığım sadece ruhumu anlaman, ruhunu anlamam. Çünkü tüm bunlardır aslında gereken.. Gerçekten istenen.. Ya da istenilmesi gereken bi aşkta.. Ben aşık oldum diyebilirim. Ben hep aşık olurum diyebilirim. Aşka aşık bir insan olmamdan kaynaklanan bir hastalık olması gerek.. Ama onun gerçekten hakettikleri yaşamaya değer şeyler.. Derine inmek mi bu yaptığım? Fazla mı saçmalıyorum acaba bilmiyorum gerçekten.. Sadece;

Ben burda kimseyi görmüyorum. inan görmüyorum..Duymuyorum..

Halimden memnunum ben. Bağlı kalmaktan memnunum, bunu kendim istedim, asla pişman olmadım. Seni kendime bir kez daha yaklaştırmayı göze aldım evet. Üzüldüğüm gerçeğine rağmen bunu yapmış olmam bana bir artı kazandırıyor demiyorum asla ne de bunu her söylediğimde amacım senin yüzüne vurmak.. Asla.. Bunu yapmadım yapmam da.

Ben, ne kadar sevdiğimi gör istiyorum hepsi bu. Hepsi.

Bana geldin..

Ben zaten hep kapındaymışım ki..