gözen
ne
demek?

03 Ekim, 2005 / 16:07
güzel yanı.. güzel yanım*
.. bu şehirden alsın beni
kollarına atsın beni..

dün, o ayrılıştan önceki son bir buçuk saat bana öyle şeyler getirdi ki.. öyle şeyler alıp gitti ki.. hayat yaptı yine yapacağını ve hiçama hiç ummadığım bir manzarayla karşı karşıya bıraktı beni.. onlardan her birinin yanağından süzülüşünü görmek beni sana bin kat daha yakınlaştırdı inan. ve gözümdeki seni bin kat daha büyüttü. kalbimdeki seni ise.. yüceltti demeliyim sadece. yetmeli o sözcük. aslında hiçbiri yetmez ki.. ne desem boş. öyle bir yer ki bu, bulamıyorum başını sonunu.. tamamını kaplamışsın belki.. "yüzüme bak, ne düşünüyosun?" hayat.. yüzüme bak... ne düşünüyosun? nerelere alıp götüreceksin? neler çıkaracaksın karşıma.. beni hep mutlu et olur mu şimdiki gibi..? hayat... benle kal. kendimin güzel yanı.. özledim seni.