gözen
ne
demek?

01 Eylül, 2005 / 04:40
Senden Başka?!
Sana yazılar yazmak istiyorum.. Ne yazılar...
O kadar güzel bişeysin ki insanda mutluluğu bırak yaşama sevinci oluşturuyorsun sebepsiz. Kendime verdiğim en güzel hediyesin sen. Sana dediğim her laf aslında senden geliyor, senin güzelliğinden. Sen, türünün en iyisisin. Bir çıtır gibisin onsekizinde, ve çok güzel... Alımlı. Ve sanki zekisin. İnsan gibi sıfatlar yüklemek istiyorum sana. Şöylesin, böylesin demek istiyorum ve bunu sen duy istiyorum. Yaşıyor olmanı isterdim aslında. Senden bir sürü.. Bazen oturup konuşmalıydık senle. Bana bu denli yaşama sevinci veren bişeyle oturup konuşmak ne mükemmel olurdu. Nasıl isterdim bunu bi bilsen.

Sen bi bilsen, bilebilsen. Konuşabilsen, gülebilsen, bana bakabilsen. Ağlayabilsen. Anlatabilsen bişeyleri. Seni o kadar seviyorum ki bazen bulamıyorum senden, deliriyorum inan. Deliriyorum. Mutlaka sen olmalısın. "Hanfendi, şu var, bu var. Olmaz mı?" Olmaz! Sen işte. Senden başkasını görmüyorum. Ne buluyorum sende? Ne buluyorum ki? Diğerlerinden farkın ne? Daha senin gibi bir çok çıtır var. Senin gibi bir çok şey var belki de mutlu eden insanı. Ama yok işte. Var bir farkın senin, apayrısın. Olmuyor, bir başkası yerine geçemiyor. İstersen çok pahalı ol, ulaşılması çok zor bişey ol, bulunmaz Hint kumaşı ol bulurum seni merak etme.

Sen...
Seni seviyorum.