gözen
ne
demek?

21 Eylül, 2005 / 04:22
netice
bi takım şeylere bağlı kalmak değil,
bırakıp gitmek seni
içimi acıtan.

geçer zaman,
akıp gider yanaktan akışı gibi
gözyaşının.

yağmur yağsın isterim ben,
bilirsin..
severim hafif soğuk havayı,
içim titrer,
unutmaya çalışırım şarkı mırıldanarak..

neler geçer aklından?
gözlerin nereye bakar..?
geç kalmışlığın verdiği buruklukla donar yüreğim,
görmezsin..

içime gizledim acımı,
seni hapsettim ben..
kabul da ettin.
kilitli sandığım kapılar meğer hiç kapanmamış,
şaşırdım.
ben,
su gibi safça sevdim.

seni ezgilerden topladım hep,
yanımda değildin.

resimlerine bıçak dedim,
ama yine de sürttüm kalbime.
kesip kesmediği değildi önemli olan..
hem zaten görüntü net değildi,
göremedim.
susup kalmışlığının bulanıklığından başka
bir şey yoktu o manzarada.
üstüne gitmedim.

dedim ya;
içime hapsettim seni.
hep benle ol diye,
izin vermedim gitmene.

çünkü bir gün hapsetmesem de
olacaktın benle..
bekledim her şeyimle..
seni içime hapsettim ben.

ve şimdi razısın sen.
razı mıyım ben?
soru değil bu,
bir şey eksilmemişken..