gözen
ne
demek?

19 Eylül, 2005 / 00:44
hikayenin ta kendisi
bu gelişlerimden sonra;
bir dahaki gelişim olmayacak,
bir dahaki susuşun ise,
ben tarafından duyulmayacak.
kalbim bir daha kaldırmayacak bu yükü,
izin vermeyecek.
seni taşımayacak,
sana boyun eğmeyecek,
seni önemsemicek belki,
ve buna ne kadar üzüleceğini,
buna üzülüp üzülmeyeceğini hatta buna üzülmeyeceğini bilecek..
bildiği için susacak.
konuşmayacak.
susmak güzelmiş diyecek belki sana,
gülümseyecek umursamazca..
bir dahaki ağlayışımla,
uzaktan yakından ilgin olmayacak..
bir dahaki gözyaşım göğsünü gere gere akacak,
çünkü sana dair olmayacak..
bir dahaki hayata dairim hikayeden alabildiğine uzak kalacak.
ayrı bir hikaye olmuş olacak kendi içinde.
bir dahaki kayboluşum, senin için bir kayboluş olmayacak.
çünkü başka bir yerde kaybolacağım,
bulamamak beni, sana özgü olmayacak.
bir dahaki kusursuz planını bilmeyeceğim,
çünkü o zaman;
kurduğun cümlelerde ne nesne olacağım ne özne..
bir dahaki...-ni şu an aslında düşünemiyorum,
bir dahaki...-ni sen boşver istiyorum..
şu ankini,
bende olup bitenleri, durduramıyorum..
işte bu hepsi.
bu hikaye bendeki.