gözen
ne
demek?

28 Eylül, 2005 / 18:48
burada böyle.. -yim.
ileride kendinizin okuyacağı,
okuduktan sonra gözlerde yaş bırakacak bir mektup yazın..
ileride okuyup hatırlayın ilk gününüzü..
ben de yapmıştım zamanında..
kaç yıl oldu...

dedi kadın,
açtı müziği..
bizi;
mektubumuzla başbaşa bıraktı..
ve de yaşanması umulan anılarla..
belki de kendimize vereceğimiz öğütlerle..

aslında biraz duygulandım.
bi an düşündüm o günleri belki tam istediğim gibi,
belki alakasız..
belki standartlar üstünde,
belki de hiç olmamış aslında..

ama kıymetini bileyim istedim bugünün..
o mekandan biraz yükselip kendime baktım.
uzaktan, beni seyrettim.

mutlu mutsuzdum ben..
özlenmiş, özlemiştim.
yalnız ama kalabalıktım..

içim attığım memnuniyetsizliklerimle yaşamaya alışıyordum.
bana ilerde memnuniyetlilikler getirecek olan memnuniyetsizlilerimdi onlar.. zorunlu istikametlerim..

ama ben şanslıydım,
O vardı.

O,
benleydi.
benle.

olumsuz zamanlarını en aza indirgemek isteyen insanların en yaygın uğraşlarından biri olan bu net ortamında bulunma eylemini seviyorum ben, çok seviyorum evet.

güzel bişey.

sen ise,
...

hiç gitme.