gözen
ne
demek?

20 Ağustos, 2005 / 08:41
tuşlardaki nem
içimden, benden bir şeyler ayrılıp gidiyor sanki.

hüzünlendiren şarkılar dinlemekten zevk alıyorum, gözyaşım akıyor klavyenin üstüne, acı duymuyorum. mazoşistlik yolunda emin adımlara sahibim sanırım. basit bir açıklama evet. ama şu yakın geçmişe baktığımda bulunduğum eylemler de öyle malesef ki. aslında daha büyüklerini, çok büyüklerini yamak için kapasitem var gibi, ama içimden, benden gidenler eksik...

uğraşmak, keşke sadece kendimle ilgili olsaydı.

değil.

uğraşmak ailemle ilgili daha çok. aklen bir uğraşmak bu. konuşmuyorum çünkü konular hakkında. yorum yapmıyorum. istesem de yapamam zaten.

bana bakan sekiz yaşında, zeytin siyahı bir çift göz..

sırf senin için uğraşmalıyım aslında. sırf senin için. benim işim bitti sayılır bu evle.

bu ev artık yuva değil..