gözen
ne
demek?

14 Ağustos, 2005 / 04:08
Okurum da; vaktim yok.

Hayat mı sürekli anlaşılması güç oyunlar oynar bizle?
Yoksa gayet ciddidir de biz mi anlamayız?


Peki biz mi çok tembeliz, hayat mı çok hızlı-dinamik?
Çok mu yoruyor?
Hayır.
Tembeliz, hem de çok tembeliz.

Otobüse bindim bugün Fethiye'den Aydın'a dönmek üzere.. Arkamda yanılmıyorsam üniversite öğrencisi. Brisinin başı örtülüydü, diğerinin değildi. Üniversite muhabbetleri ediyorlardı işte dersler, finaller.. Bir dersten bahsediyorlardı tam anlamadım ama {tabi burdan benim istemeden(!) kulak misafiri olduğumu da görüyoruz.} zor diyorlardı baya.

-Hoca bize şurdan soruyor. şu kadar sayfa veriyor, ezberliyoruz.. Aslında bir kitap varmış, onu okumamız yetermiş de kim uğraşacak şimdi onunla... Ezberliyorum, geçiyor işte.

-Hmmm. doğru, haklısın. Ne gerek var?!

Ah ülkem...

Çok üşenen kadar çok yorulan olmazmış.