gözen
ne
demek?

07 Temmuz, 2005 / 04:28
tüm şeyler bir-le-şik!
bir gece olsun.kahve olsun,acı böyle..kırmızı olsun biraz ortalıkta ne bu elaa?o olsun bu olsun sen olsun ben olsun.senden dolaylanan kasvet olmasın.kusma gereği duymadan yaşamayı arzuladım ben şimdi.ya da şu gün ne yapacaım ki diye düşünmeden bir gün geçirmek istedim gayesizce ellerime aldığım herşeyi bir zamanlar sana vermeye hazır olan ben şu an herşeyimi herkesten kıskanıyorum.sanki hepsine bir zarar gelecekmiş gibi hissediyorum.kendimi bir şeylere zorluyorum sürekli.mesela canım "şey"leri birleişk yazmak istiyorsa da ayrı yazıyorum.üç nokta kullanmak istemiyorum iki nokta varken.o daha güzel evet.evet sürekli bir şeyler yemek istiyorum.bana kimse karışmasın istiyorum..şu durumda koçum ben diyorum evet.bencillik benim bir özelliğim.adını deliye götünü çalıya koyuyor ve o özelliğimden vazgeçmek istesmiyorum.bu bazen hatta çoğu zaman hoşuma gidiyor.mesela ben yedi aylık doğdum olum sabırsızım ben hayatta bekleyemem seni öldürürüm diyorum.ha işe yarıyo mu yaramıyor tabi bazen.git be diye de cevap aldığım olmuyor değil yani ama beni sevenler olsun -ki sağolsunlar ben de onları bi çok bi çok seviyorum- onlar üzerinde etkili oluyor bu adımı deliye götümü çalıya koyma hesaplarım.seviyorum o hesaplarımı.bak ellibeşş dk olmuş ben niye burdayım ki?kulağımda istemsiz bir şekilde ilhan abimiz çalıyor..şeşen olan.baya beyaz biri o.bi de şöyle bi özelliğim var.insanlara renkler uyduruyorum ben.ilhan abimiz beyaz biri mesela.saçından öyle çağrışım yapıyor olsa gerek.bu arada çağrışım oyunu açsak da çağrıştırsak gene.nerde kalmıştım.hım insanların renkleri.ama birçoğunun rengi saçıyla ilgisiz yani.babam örneğin açık bir kahve tonu insanıdır.ama saçı gri.betül bej biri.ama saçı kahve.ben mor gibiyim ya sevdiğim için sanırsam ama saçım kırmızı gibi.keşke bunu başkaları da yapsa şu şu renk ya sana da öyle geliyor mu dese ben de aaa evet ya cidden ben de hep öyle düşünüyordum biliomusuğn...eheuha desem.ve ortak bir yan bulmanın vermiş olduğu hazla buzlu kola veya limonlu bira içsek bizim yan balkonda.babamın aldığı o gıcırdayan balkon masasına koysak başka yiyecek şeyleri de koysak cips vari şeyleri.şeyleri..leri leri...bi ara öyle bişey vardı tvde.bir demet tiyatroda hep izlerdim ben.orda demet akbağın şarkıcı versiyonu söylerdi bu şarkıyı..bitsin artıkk..götürsünler şeylerii..leri leri.neyse. götürsünler şeyleri..leri leri.