gözen
ne
demek?

27 Temmuz, 2005 / 02:58
sinir katsayıları...
"özeleştiriden sonra bir sonuca varmak."

sen varabiliyor musun cidden?
o yüzen mi böyleyiz?
sürekli bir şiddet potansiyeli... en azından şiddetin konuşmalara yansıyan yönü...

"bağırarak üste çıkmak."

bunu ben mi yapıyorum? sen mi yapıyorsun?
100de 1 ben bağırıyorsam 100de 50 sen...
bunu sadece ben de söylemiyorum o da işin garip tarafı.
ama sen bir türlü kabullenmiyorsun çoğu kez haksız olduğunu...
ilişkiniz bitmiş, ayakta duran bişey göremiyorum ben kendi gözümden -ki bunu başta görecek olan kişiyim. bunun suçu tamamen senin değil belki ama onun payına düşen emin ol az. ben de 18 yıldır bu ortamdaysam gördüğüm,sezdiğim bu.

"sen kendi adına ne yaptın?"

ne mi yaptım?
ilkinde ben kurtardım her şeyi.. bunu hiç görmüyorsun ama.
şimdi ise karışmıyorum. karışmayacağım da. inan yoruldum. tek üzüldüğüm egem...
o üzülecek diye üzülmekteyim.

evet, kendi adıma bunu yapıyorum. üzülüyorum.
üzülüyorum baba.

sırf sen bana o soruyu sorduğunda söyleyecek cevabım olsun diye değil gerçekten.
ağlamam da sadece birikim sonucu.
gayet iyiyim.