gözen
ne
demek?

12 Temmuz, 2005 / 06:06
sabah yeli.
sadece buydu istediğim... ama yanında bir çok sorun. gidebilecek olsam gerçekten, şimdi yola çıkarım.yürüyerek.. yoo yorulmam biliyorum. insanın içinden gelen bi güç, bi hırs, ya da normlara tepki... keşke gidebilse. keşke gidebilsen de gidebilsem ruhum. bu böyle olacak, ya da bitecek hepsi. buna mecburum çünkü diğer türlü seni çok üzeceğim biliyorum , buna hiç ama hiç hakkım yok. zaten aslında hayatına girip de onu böyle mahvetmeye hakkım yoktu benim. ama yapamadım işte, dayanamadım.

sadece buydu istediğim... şimdi ise sözkonusu bir ısrar. aileye ısrar, ruhuma ısrar.. gel lütfen..gideyim lütfen..?

neden?
sadece buydu istediğim... gerçek bir takım şeyler.. gerçek. gerçekten gerçek. hissettiğim için bunu hala buradayım. kendimi kandırmak değil bu. ne de bir çeşit oyun. her yönüyle bi ateş. acıtır ya aynı zamanda. ordan biliyor insan.. engel olunamıyor. nedeni de bulunamıyor ki.. evet ben böyle yapmazdım, yapamazdım böylesini. ama yapıyormuş. herşeyi bir anda boşverebiliyormuş. ne laf ne gelecek..ne normlar..ne insanlar..insanlar..zaten onları sevmiyorum.

sadece buydu işte. o yüzden burdayım.