gözen
ne
demek?

05 Temmuz, 2005 / 23:00
bir demet veryansın
Image hosted by Photobucket.com
sessizce, seni uyandırmadan, ama arkamda mutlaka bir iz bırakarak gimek vardı senden.olmadı.yapmadı.yapabilirdim,yapmadım,üzüleceimi düşünüp de geri çekilmek ama sonra geri çekildiğim için üzülmek kötü bişey.hiç böyle duygula içerisinde bulunmuyorsun dimi?hep kendine yaşıyorsun sen.yaşıyorsun.orda burda onunla bununla gitarınla ve paranla.eksik etmediğin 130 kızlarınla.sen hayatından maddiyat bekliyorsun gözümde.ama gözünde yaşamak bu. oysa atfetmek söz konusuydu bir ara.atfetmek.sustun.atfetmedim.ne atfetmediğim için sustun, ne sustuğun için atfetmedim.alakasız şeyler.sen sustun çünkü laflarım,ya da senden beklediğim laflar 130un üzerindeydi.uzundu onlar.kaldırmak gerekirdi onları-kaldırabilmek.atfetmedim çünkü fırsat bırakmadın.benim yapmam gerekeni sen yaptın ve ayaklarının üzerine basarak,beni uyandırmadan ve arkanda mutlaka bir iz bırakarak.sen yaptın. ha o iz.. üstünü kapattım. yeni bir şehir geliyor. merhem olarak kullanacağım ilk etapta.